3️⃣ E X E R C I C I S , 3️⃣ N I V E L L S

Avui us plantegem 3 exercicis per fer

https://www.instagram.com/p/B-G4Y6GqzoP/
Un de tren inferior, un de tren superior i un de faixa abdominal. De cada exercici us donem 3 opcions de dificultat per treballar-los.
.
El més important és que executeu correctament la tècnica. Sols pots evolucionar en dificultat quan domines a la perfecció l’exercici de nivell més baix.
.
#TrenInferior – 1️⃣Pes mort sense pes. 2️⃣Pes mort amb pes 3️⃣Pes mort amb un sol recolzament
.
#TrenSuperior – 1️⃣Flexió-Extensió de braços a l’alçada del pit 2️⃣Amb una mica de pes 3️⃣Amb un pes important (cal molta estabilitat de CORE)
.
#FaixaAbdominal – 1️⃣Planxa abdominal amb els genolls i els avantbraços a terra 2️⃣Planxa abdominal amb els genolls i les mans recolzades 3️⃣Planxa abdominal amb els peus i les mans recolzades
.
Recorda que si tens dubtes pots fer-nos les consultes que necessitis i si vols pots etiquetar-nos a les xarxes @fitnessvicsalut i així comparteixes la teva experiència amb nosaltres.
.
Gràcies per la confiança. Equip FitnessVic