#ConfinamentFitnessVic
.
#Cames – Squat isomètric. Compta el temps que pots aguantar treballant fort de cames i mantenint una bona activació de faixa abdominal. Mantenint el pes del cos sobre els talons
.
#TrenSuperior – Vertical. Fa temps que no en fas una??? Per treballar la força de braços és genial. Si no t’atreveixes et plantejo una opció més fàcil que poden fer els més peques també????
.
#Abdominal – La típica planxa abdominal. Serà més fàcil amb els genolls a terra i més difícil si hi poses pes (jo he utilitzat la meva filla????)
.
Podem treballar els 3️⃣ exercicis en circuit i fer unes 8️⃣ sèries. L’objectiu és mantenir-nos actius i fer (com a mínim) 30’ d’activitat física diària ????????????????????????
Abans de començar aquests exercicis isométrics és bo agafar una mica de temperatura i haver treballat una mica la mobilitat articular????????

.
Els que em coneixeu sabeu que no m’agrada gaire dir-vos quant de temps podem estar treballant en una posició???? …recordeu que durant tot l’exercici heu de treballar perfecte???????????????? …tingueu en compte també que aquests exercicis no estan individualitzats???? potser hi necessiteu adaptacions????
.
Estem vivint una situació d’alarma social. Intentem buscar coses per seguir cuidant el cos i la ment
.
Si voleu podeu compartir-ho a les xarxes???? @fitnessvicsalut @fisio_mum