5️⃣ EXERCICIS per fer un treball complert

1. MOBILITAT/TEMPERATURA: mobilitzem les extremitats en diferents direccions i en diferents ritmes per agafar temperatura. Hauriem d’aconseguir l’objectiu si ens movem sense parar durant uns 4-5’.
.
2. FORÇA DE CAMES: Ens assentem d’una cadira o d’un tamboret. Com més baixa sigui la superfície a la que anem a seure més exigent serà l’exercici. Si encara volem que sigui més exigent podem agafar pes als braços. Bufem estirant les cames. Podem fer 3/4 sèries d’unes 1️⃣2️⃣ repeticions. .
3. FORÇA DE BRAÇOS: Pugem i baixem un pes per sobre el nostre cap estirant i flexionant els colzes (mantenint-los tancats). Bufem estirant els braços amunt. Podem fer unes 2/3 sèries d’unes 1️⃣2️⃣ repeticions.
.
4. ESTABILITAT ABDOMINAL: amb un pes a les mans (més pes = més dificultat) estirem els braços del pit cap endavant mentre bufem. No podem perdre la posició corporal de genolls suaus i esquena llarga, creixent cap al sostre. Podem fer unes 2/3 sèries de ???? repeticions.
.
5. MOBILITAT I CONSCIÈNCIA: relaxem el nostre cos prenent consciència de la nostra columna. Ens arrodonim des de la zona cervical mentre baixem i retornem a la posició inicial. Podem repetir el moviment unes 5️⃣ vegades.
.
Si vols grabar-te i etiquetar-nos @fitnessvicsalut , podrem assessorar-te i corregir-te si és necessari. Volem seguir individualitzant el teu treball.

https://www.instagram.com/p/B-XkdDGALqI/
#JoEmQuedoACasa #COPLEFCactivaCatalunya #JoEntrenoACasa #StayAtHome
.
Gràcies per la confiança. Equip FitnessVic!